بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا حرف روز ما هواداران آمدن انصاری فر شده!؟

به نظر بنده از دلایل قرار داد نبستن کریم انصاری فر که زیاد هم مهم نیست این است  که منتظر مشخص شدن وضعیت قرارداد بازیکنانی چون مجتبی جباری و تیموریان و .... می باشد!
اما دلیل مهتر آن انجام شدن بازی با قطر و احتمال فیکس بودن این بازیکن در این بازی و شرطی که یک باشگاه اروپایی برایش گذاشته تا در صورتیکه در چند بازی ملی فیکس یا کلا به بازی گرفته بشود با اوقرار داد خواهند بست!
همان مشکلی که تیموریان زمان افشین قطبی داشت برای بستن قرار داد با بلکبرن انگلیس!
اما کریم انصاری قر از بازیکنان اصیل استقلالیه که جبر زمانه ممکنه وی را در پرسپولیس ببره!
مثل خیلی های دیگه که استقلالی بودن اما پیشنهاد پرسپولیس در زمانشان بهتر بود و پرسپولیبسی شدن!
مثل:مجید نامجمو مطلقی که پرسپولیسی بود و بخاطر اینکه می خواستن بهش یک موتور هوندا بدهند علی پروین از تمرین تیمش بیرون کرد و بعد به استقلال پیوست.
این بازیکنان از بچه محلهای خودم هستند و با سند و مدرک ثابت می کنم.اما چون الان دیگر سالها از آن زمان گذشته دیگر حرف زدن در موردش مثل آب در هاون کوبیدن است !

اما مطمئن باش اگر کریم در ایران بماند و امیر خان از آن شرطی که برایش گذاشته کوتاه بیاد انصاری فرد استقلالی خواهد بود.
یادتون نرود که کریم باید بخاطر سنش با استقلال دوساله ببیند!
بزرگترین مشکل کریم بستن قرداد دو ساله است!وی می خواهد قرارداد یک ساله مشروط با داشتن حق پیوستن در هر زمان به پیشنهادات تیم های  خارجی است!
اما مهترین و اصلی ترین و ..... دلیل قرار داد نبستن کریم با استقلال این است  که ؛اولا پیشنهاد بالای یک میلیاردی داده و اگر فتح الله زاده و قلعه نویی قبول کنند،بازیکنان بزرگتری مثل جباری و تیموریان را دیگر سخت میشود به بستن قرارداد مجدد راضی کرد.
در ضمن انصاری فر منتظر پاسخ و نظر نهایی علی دایی برای پیوستن به تیم امیر قلعه نویی هست و امیر قلعه نویی هم که زیر بار این حرف ها نخواهد رفت با بستن قرارداد با میداودی یک تلنگر کوچک به کریم انصاری فر زد تا خوب گوشی دستش بیاید!
علی دایی را که همه می دونیم نظرش در مورد قلعه نویی چیه!؟
اما در مورد پولادی،
مهرداد بین نیم فصل قبل با فتح الله زاده تمام کرده بود و قرار بود بیاد استقلال،اما مظلومی چون زندی،ساموئل و شیرزاد را داشت ،وی را رد کرد و فوروارد بجایش خرید!
پولادی بازیکن ناصر حجازی بوده و وی را ناصرخان به استقلال آورد!
این بازیکن یکی از همان بازیکنانی که استقلالیه،اما بر خلاف میلش در تیم قرمز توپ خواهد زد.
در ضمن اگر استقلال ساموئل،زندی را بتواند حفظ کند،که می کند بیک زاده که بازیکن لب خط است و رفت و برگشتهای بیشتر و بهتری از پولادی داره دیگر نیازی به پولادی در استقلال برای هافبک بازی کردن نبوده و این را مطمئن باش اگر قلعه نویی می خواست سه سوته استقلالی بود!البته بگذریم بازیکنی که پولکی است  زیاد به درد استقلال نمی خورد مثل میثم بائو خودمان!

تیموریان هم که در موردش نباید چیزی گفت:وی قراردادش را با استقلال بسته و حتی تنها بازیکنی بوده که شخصا خود قلعه نویی بهش زنگ زده!از این تماس ها امیر خان با هر بازیکنی برقرار نمی کند!
تیموریان تازه میخواد با بنز امیر خان تو تهران دور بزنه!! مگه نشنیدی!
جباری هم راهی جز استقلالی موندن نداره!
چرا....!چون باشگاه خارجی فعلا نمی خواهدش و اگر امسال بیرون از ایران به فوتبالش ادامه بدهد و به تیم های عربی بپیوند، یعنی خداحافظ جام جهانی!
پس مثل بچه آدم می ماند و قراردادش را می بندد و حرف زیادی هم جلوی امیرخان نمی زند که دراین صورت باید بشیند روی نیمکت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات,کادرفنی,امیر قلعه نویی,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com